Kas ir Būvniecības valsts kontroles birojs?

Esam valsts iestāde.

Mūs pārrauga Ekonomikas ministrija.

 

Ko mēs darām?

Rūpējamies par publisko ēku pareizu būvniecību Latvijā.

Publiskas ēkas ir lielveikali, skolas, bērnudārzi un citas ēkas.

Pārliecināmies par šo ēku jumtu un sienu izturību.

Regulāri pārbaudām ēku drošību.

Uzraugām enerģētikas politiku valstī.

Piemēram, pārbaudām ēku īpašnieku pienākumu izpildi elektrības taupīšanā.

 

Kāda ir mūsu adrese?

Krišjāņa Valdemāra iela 157, Rīga.

 

Kā ar mums sazināties?

Mums var piezvanīt pa tālruni 67013302

Elektroniskās vēstules mums var nosūtīt uz adresi pasts@bvkb.gov.lv