Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pakalpojumu, galvenajam būvdarbu veicējam, autorizējoties VEDLUDB, jāveic būvlaukumu reģistrēšana (sadaļā “Reģistrēt jaunu būvlaukumu”) un jānorāda ar apakšuzņēmējiem noslēgto līgumu dati (attiecīgā būvlaukuma reģistrācijas pārskata apakšsadaļā “Apakšuzņēmēju līgumi”). Lai izveidotu sekmīgu integrāciju starp EDLUS un VEDLUDB un nodrošinātu pakalpojuma saņemšanu, pēc būvlaukuma reģistrācijas pabeigšanas iegūtais EDLUS integrācijas sertifikāts jāpārkopē EDLUS!!
Apakšuzņēmējam, pēc autorizācijas VEDLUDB, jānorāda līgumus ar saviem apakšuzņēmējiem, kas saistīti ar konkrētā būvlaukumā veicamo būvdarbu izpildi (sadaļā “Apakšuzņēmēju līgumi citos būvlaukumos”). -
Pakalpojuma saņemšana
Ja sertifikātu ir izdevies veiksmīgi pievienot EDLUS sistēmā, tad EDLUS sistēmai ir pieejama informācija par visiem konkrētā galvenā būvdarbu veicēja reģistrētajiem būvlaukumiem VEDLUDB (EDLUS sistēmā izmanto pievienoto sertifikātu, lai pieprasītu VEDLUDB visus galvenā būvdarbu veicēja reģistrētos būvlaukumus). Katram galvenajam būvdarbu veicējam visiem tā reģistrētajiem būvlaukumiem VEDLUDB ir viens un tas pats sertifikāts. Darba laika uzskaites atskaites un apakšuzņēmēju līgumu informācija tiek nodotas uz VEDLUDB starpsistēmu līmenī, izmantojot EDLUS un VEDLUDB integrāciju. Atskaites nodošana tiek iniciēta EDLUS sistēmā.