Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma pieprasīšana: lietotājs sazinās ar atbalsta dienestu par vienu no saziņas kanāliem un noformulē jautājumu vai informē par problēmu, kas saistīts BIS lietošanu vai BIS funkcionalitāti.
Aicinām noformulēt problēmu pāris teikumos un pievienot ekrānšāviņu(s), norādot laiku, kad kļūda tika identificēta un no kāda profila darbība tika veikta.
Varat izmantot iespēju BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana, no fiziskās personas profila atverot piekļuvi BIS atbalstam skatīšanās režīmā uz 72 stundām.Pakalpojuma apstrāde
Pakalpojuma apstrāde: BIS lietotāju atbalsta darbinieks identificē lietotāju, reģistrē pieteikumu, izskata pieteikumu pēc būtības un nepieciešamības precizē pieteikumā ietverto darba apjomuPakalpojuma saņemšana
BIS lietotāju atbalsta darbinieks sazinās ar lietotāju un sniedz konsultāciju vai pieteikuma risinājumu savas kompetences ietvaros.
Atbilde uz pieteikumu var tikt sniegta uzreiz telefoniski vai pievienota pieteikuma komentāros.
Ja pieteikto problēmu nevar atrisināt esošas BIS funkcionalitātes ietvaros, BIS lietotāju atbalsta darbinieks reģistrē pieteikumu par nepieciešamiem BIS funkcionalitātes uzlabojumiem.